SK Rakovník STARŠÍ DOROST 2014/2015

Rozhovor s Jakubem Hajným

25.05.2009 13:05

Kubo, ty hraješ hokej i fotbal, s čím si začal dřív, co tě baví víc a proč?

Dříve jsem začal s hokejem, to bylo ve 4 letech. Hokej mě baví víc, asi proto, že je tvrdší.

V hokeji si se dostal mezi 10 nej. talentů roku, to je docela úspěch, ne?:)

Pro mě je to obrovský úspěch a hodně si toho vážím!

Je něco v čem si jsou oba sporty podobní, nebo něco, v čem se napak dost liší?

Podobné jsou si v tom, že se hráči musí stále pohybovat, liší se v tom, že hokej je na rchlost a fotbal na vytrvalost.

Hokej je u tebe jednička, to víme, ale i přes to si dokázal za tu krátkou chvíli dát 6 gólů, čím to je?

Myslím, že je to tím, že stojím na místě, kam se míč odrazí:) a také mám nějaké základy z hokeje..

Kdy ti zase začne hokej a skončíš s fotbalem, nebo jak to u tebe funguje??

Hokej mi žačal už v dubnu, proto hraji fotbal jen na jaře.

Chodíš na fotbalové tréninky? Pokud ano, na co se obvykle těšíš?

Na fotbalové tréninky nechodím, nestíhám je..

S klukama moc času netrávíš, ani soustředění se nezúčastňuješ, může to mít vliv na to, jak tě kluci berou, nebo vycházíte v pohodě?

Vcházíme spolu dobře. Nemám s nimi žádný problém

Jaký jiný sport tě ještě baví, nebo co rád děláš?

Sportů mě baví víc, je to basketbal, hokejbal, florbal...

Stíháš vlastně i jíné věci, když si tolik zapřažěný? Máš čas na rodinu, kamarády?

Na rodinu mám trochu čas, ale na kamarády moc ne

Tvý rodiče se na tebe na fotbal chodí dívat, to zřejmě i na hokej, v čem tě podporují více a jsi spíš chválen, nebo ti vaši radši radí?:)

Hokej mám radši, proto mě v něm podporují více, rodiče mi spíš radí, hlavně táta, což je většinou slyšet:)

Jaké jsou tvé cíle do budoucna?

Musím se dobře učit, hrát hokej, abych to dotáhl co nejdál!

FOTO:

Tak teď vůůbec nevím...

Někdy za mnou lítá i hlína:)

Já mám času dost...

trochu vody

Možná to nevypadá, ale ta 11 jsem já:)

Ruce, nohy, přesně obráceně

 

 

 

Bianka Joglová © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode